zhina-internet
zhina-internet

zhina-internet

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE) با روش رانگ

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE) با روش رانگ-کوتای مرتبه 4 با توضیحات خط به خط در ورد و قابلیت دریافت معادلات از کاربر

روش رانگ کوتای یکی از دقیق‏ترین روش‏های عددی حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی می‏باشد؛ و در از بین مراتب این روش، رانگ کوتای مرتبه 4 جزو دقیق‏ترین روش‏هاست این پروژه شامل کد برنامه نویسی این روش با نرم افزار متلب می‏باشد در این برنامه کاربر باید معادلات و شرایط اولیه و بازه حل معادلات را وارد کند این برنامه دارای توضیحات کامل شامل توضیحات کلی


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیrar
دسته بندیریاضی

توضیحات کامل

به نام خدا

 

روش رانگ کوتای یکی از دقیق‏ترین روش‏های عددی حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی می‏باشد؛ و در از بین مراتب این روش، رانگ کوتای مرتبه 4 جزو دقیق‏ترین روش‏هاست. این پروژه شامل کد برنامه نویسی این روش با نرم افزار متلب می‏باشد.

 

در روش رانگ-کوتای ما ابتدا بازه‏ی مورد نظر را در نظر گرفته و از نقطه‏ی شروع که مقدار آن شامل شرط اولیه می ‏باشد و توسط کاربر وارد می‏شود شروع کرده و در هر گام مقدار تابع را با نقطه‏ی قبلی محاسبه می‏کنیم تا به انتهای بازه برسیم.

 

در واقع در این روش با استفاده از مقادیر کمکی k1 ،  k2 ، k3 و k4 کلی ترین فرم بازگشتی را می‏نویسیم:

 

wi+1= wi + a*k1 + b*k2 + c*k3 + d* k4

 

این برنامه محدودیتی از لحاظ تعداد معادلات ندارد فقط تعداد معادلات باید با تعداد توابع مجهول برابر باشد(درجه آزادی صفر باشد)

 

توضیحات برنامه شامل دو بخش توضیحات کلی و جزئی است.

 

توضیحات کلی به معرفی روش رنگ کوتای و معادلات آن می پردازد و توضیحات جزئی شامل توضیحات خط به خط برنامه و نکات و ترفند های به کار رفته در برنامه است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-رشته اینترنت

سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-رشته اینترنت

سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-رشته اینترنت


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم7713 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیrar
دسته بندیگوناگون

توضیحات کامل

سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-رشته اینترنت

مشاوران نصر عمومیکلیدواژه های مهم:

سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته سخت افزار,سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته مدیریت,سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته عمومی,سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته شبکه,سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات رشته سخت افزار,سوالات آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری و اطلاعات-رشته اینترنت,
سازمان نظام صنفی رایانه ای,آزمون مشاوران سازمان نصر,آزمون مشاوران حقیقی,دانلود رایگان مشاوران نصر,دانلود رایگان مشاوران نظام نصر,دانلود رایگان مدیریت آموزش,دانلود رایگان اینترنت سازمان,آزمون مشاوران نظام صنفی رایانه,آزمون مشاوران نصر,آزمون سازمان نظام صنفی رایانه,دانلود رایگان پاسخنامه مشاوران,دانلود رایگان مشاوران صنفی,دانلود رایگان پاسخنامه نصر,دانلود رایگان مشاور صنفی شبکه,دانلود رایگان آزمون مشاوران,دانلود رایگان مشاوران نصر,دانلود رایگان رتبه 3 افزار,مشاوران فناوری و اطلاعات سازمان نظام صنفی رایانه ای, مشاوران سازمان نصر,مشاوران حقیقی,دانلود مشاوران نصر,دانلود رایگان مشاوران نصر,دانلود رایگان مدیریت نصر,دانلود رایگان اینترنت سازمان نصر,مشاوران نصر 1398,آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396,دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب,آزمون مشاوران رشته نرم افزاررشته سخت افزار و زیرساخت,آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه,رشته مدیریت  و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور,آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته مشاوره و مدیریت,آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته عمومی,نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب,مشاوران حقیقی نصر,آزمون مشاوران نصر کشور 1398,آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور1397 1396 ,دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ,آزمون مشاوران رشته نرم افزار,رشته سخت افزار و زیرساخت آزمون مشاوران نصر,آزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه,رشته مدیریت  و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور,آزمون مشاوران فناوران اطلاعات سازمان نصر,مشاوران فناوری و اطلاعات
سازمان نظام صنفی رایانه ای,آزمون مشاوران سازمان نصر,آزمون مشاوران حقیقی,دانلود رایگان مشاوران نصر,دانلود رایگان مشاوران نظام نصر,دانلود رایگان مدیریت آموزش,دانلود رایگان اینترنت سازمان,آزمون مشاوران نظام صنفی رایانه,آزمون مشاوران نصر,آزمون سازمان نظام صنفی رایانه,دانلود رایگان پاسخنامه مشاوران,دانلود رایگان مشاوران صنفی,دانلود رایگان پاسخنامه نصر,دانلود رایگان مشاور صنفی شبکه,دانلود رایگان آزمون مشاوران,دانلود رایگان مشاوران نصر,دانلود رایگان رتبه 3 افزار,مشاوران فناوری و اطلاعات سازمان نظام صنفی رایانه ای, مشاوران سازمان نصر,مشاوران حقیقی,دانلود مشاوران نصر,دانلود رایگان مشاوران نصر,دانلود رایگان مدیریت نصر,دانلود رایگان اینترنت سازمان نصر,مشاوران نصر 1398,آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396,دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب,آزمون مشاوران رشته نرم افزاررشته سخت افزار و زیرساخت,آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه,رشته مدیریت  و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور,آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته مشاوره و مدیریت,آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته عمومی,نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب,مشاوران حقیقی نصر,آزمون مشاوران نصر کشور 1398,آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور1397 1396 ,دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ,آزمون مشاوران رشته نرم افزار,رشته سخت افزار و زیرساخت آزمون مشاوران نصر,آزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه,رشته مدیریت  و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور,آزمون مشاوران فناوران اطلاعات سازمان نصر,مشاوران فناوری و اطلاعات,دانلود آزمون مشاوران سازمان نصر با جواب و پاسخنامه,دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران رتبه 3 با پاسخ,دانلود آزمون مشاوران حقیقی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور,آزمون مشاوران حقیقی رتبه سوم نصر


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران

اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران

هدف از این پایان نامه بررسی اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات301
حجم468 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیروانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی

توضیحات کامل

هدف از این پایان نامه بررسی اثرات شبکه های اجتماعی اینترنتی بر مشارکت سیاسی کاربران در انتخابات ایران می باشد. ما در این پژوهش از فرضیه بسیج حمایت کردیم که طرفداران آن بر نقش مثبت شبکه های اجتماعی اینترنتی در افزایش مشارکت سیاسی کاربرانشان تاکید دارند. هرچند فرضیه بسیج(همچون فرضیه تقویت) در مواردی و بهتر است بگوییم تا حدودی پا را از دایره اعتدال و میانه روی بیرون گذاشته و به اغراق گویی در ارتباط با تاثیرات این شبکه ها دچار شده است.

 

 

 

 

اما از نگاه ما چنانچه از نمایی کلی بدین موضوع بنگریم سایتهای اجتماعی اینترنتی به واسطه سرشت خود و امکاناتی که در اختیار کاربرانشان قرار می دهند بر افزایش سطح مشارکت سیاسی کاربرانشان اثرگذارند. البته تایید این فرضیه بسته به تعریفی است که از مفهوم مشارکت سیاسی ارائه می گردد. چنانچه همچون بسیاری از پژوهشهای صورت گرفته مشارکت سیاسی را در رای دهی خلاصه کنیم شاید در بسیاری موارد نتوانیم از تاثیرگذاری مثبت این سایتهای اجتماعی در افزایش مشارکت سیاسی کاربرانشان دفاع کنیم. مشارکت سیاسی  فراتر از  عمل رای دهی است و سطوح مختلفی دارد که می-باید مورد توجه قرار گیرد و تعریف تنگ نظرانه از آن موجب انحراف از موضوع پژوهشهای صورت گرفته پیرامون این موضوع خواهد گردید.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
چکیده 14
فصل اول: مقدمات و کلیات 15
بیان مساله15
 اهمیت پژوهش 17
نتیجه و کاربرد پژوهش 17
پیشینه تحقیق 18
سئوال اصلی25
فرضیه اصلی 25
فرضیه رقیب 25
تعریف مفاهیم25
متغیرها 28
روش تحقیق 28
جامعه آماری پژوهش 28
روش نمونه گیری و حجم نمونه28
پایایی پرسش نامه31
چارچوب نظری32 


فصل دوم: مدل تحلیلی پژوهش38
فصل سوم:شبکه های اجتماعی اینترنتی، تاریخچه شکل گیری، ویژگیها و تمایزها45 
ظهور نسل دوم وب و پیدایش شبکه های اجتماعی اینترنتی45
"وب2 " چیست؟ 47
تاریخچه شکل گیری شبکه های اجتماعیاینترنتی و روند تکامل آنها53
علل رشد سریع شبکه های اجتماعی اینترنتی56
ویژگیهای شبکه های اجتماعی اینترنتی 58
عملکرد شبکه های اجتماعی اینترنتی59
انواع سایتهای اجتماعی اینترنتی 61

فصل چهارم: آمار توصیفی 63
1-4: ترکیب جنسیتی63
2-4:ترکیب سنی64
3-4:مقطع تحصیلی 65
4-4: حوزه تحصیلی 66
5-4: مدت زمان استفاده دانشجویان از اینترنت 67
6-4: مدت زمان استفاده دانشجویان از شبکه های اجتماعی اینترنتی68 
7-4: تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها در ایام انتخابات و رخدادهای پس از آن از نگاه دانشجویان 69
8-4: تاثیر فیلترینگ بر دسترسی جوانان و بویژه دانشجویان به سایتهای اجتماعی فیلتر شده70
9-4: منابع کسب اخبار و اطلاعات روزمره دانشجویان71
10-4 : کیفیت بهره گیری از اینترنت72
11-4:سطح علاقه مندی به مشارکت در گفتگوهای سیاسی-اجتماعی در شبکه های اجتماعی اینترنتی73
12-4: ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به شبکه های اجتماعی اینترنتی43
13-4: کیفیت مشارکت دانشجویان در شبکه های اجتماعی اینترنتی 75
14-4: سطح مشارکت در انتخابات76
15-4: سطح فعالیتهای سیاسی- اجتماعی دانشجویان 78
16-4: تاثیر شبکه های اجتماعی بر مشارکت در انتخابات 78
17-4: سطح تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی در پیش و پس از انتخابات79
18-4: میزان تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی در آگاهی معترضین از زمان و مکان تجمعات اعتراضی 80
19-4:مقایسه سطح تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی اینترنتی و شبکه های اجتماعی سنتی بر اعتراضات پس از انتخابات 81
20-4: الگوی مشارکت(مواضع سیاسی پس از انتخابات) 82
21-4: الگوی مشارکت(واکنش شهروندان به تضییع مداوم حقوقشان از سوی حکومت) 83
22-4: عوامل موثر بر مشارکت سیاسی مردم از نگاه دانشجویان 84
23-4: میزان رضایت سیاسی دانشجویان 85
24-4: حمایت از مواضع سیاسی شخصیتها و طیفهای سیاسی 86
25-4: سطح اعتماد دانشجویان به نظام سیاسی87
26-4: سطح تقاضای سیاسی دانشجویان88


فصل پنجم: ارتباط متغیرهای جمعیت شناختی با متغیرهای مستقل:
1-5: ارتباط میان متغیرهای جمعیت شناختی بامدت زمان استفاده دانشجویان از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی90
1-1-5 : رابطه میان سن و مدت زمان استفاده از اینترنت90 
2-1-5: رابطه میان جنسیت و مدت زمان استفاده از اینترنت 91
3-1-5:رابطه میان حوزه تحصیلی و مدت زمان استفاده از اینترنت 92
4-1-5: رابطه میان سن و مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی ایتنترنتی93
5-1-5: رابطه جنسیت و مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی ایتنترنتی 96
6-1-5: رابطه حوزه تحصیلی و مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی ایتنترنتی 97
7-1-5: رابطه سن با تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان 99
8 -1-5: رابطه جنسیت با تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان 99
9-1-5: رابطه حوزه تحصیلی با تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان 101
10-1-5: رابطه میان سن و منابع اصلی کسب اخبار دانشجویان102
11-1-5: رابطه میان جنسیت و منابع اصلی کسب اخبار دانشجویان103
12-1-5: رابطه میان حوزه تحصیلی و منابع اصلی کسب اخبار دانشجویان 105
2-5: ارتباط میان متغیرهای جمعیت شناختی با میزان علاقه مندی و اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی 105
1-2-5: رابطه سن با سطح علاقه مندی دانشجویان به مشارکت در گفتگوهای سیاسی- اجتماعی در شبکه های اجتماعی اینترنتی 107
2-2-5: رابطه جنسیت با سطح علاقه مندی دانشجویان به مشارکت در گفتگوهای سیاسی- اجتماعی در شبکه های اجتماعی اینترنتی 108
3-2-5: رابطه حوزه تحصیلی با سطح علاقه مندی دانشجویان به مشارکت در گفتگوهای سیاسی- اجتماعی در شبکه های اجتماعی اینترنتی 109
4-2-5: ارتباط میان سن با ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی110
5-2-5: ارتباط میان جنسیت با ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی112
6-2-5: ارتباط میان حوزه تحصیلی با ارزیابی دانشجویان ازسطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی 113


فصل ششم: بررسی ارتباط میان سرمایه اجتماعی(سطح اعتماد به نظام سیاسی) با متغیرهای مستقل
1-6: ارتباط میان سرمایه اجتماعی با مدت زمان استفاده دانشجویان از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی 115
1-1-6: رابطه میان سرمایه اجتماعی و مدت زمان استفاده از اینترنت115
2-1-6: رابطه میان سرمایه اجتماعی و مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی 117
3-1-6: رابطه میان سرمایه اجتماعی و تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان119
4-1-6: رابطه سرمایه اجتماعی و منابع کسب اخبار روزانه دانشجویان120
2-6: ارتباط سرمایه اجتماعی با میزان علاقه مندی و اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی122
1-2-6: رابطه سرمایه اجتماعی و سطح علاقه مندی دانشجویان به مشارکت در گفتگوهای سیاسی- اجتماعی در شبکه های اجتماعی اینترنتی123
2-2-6:رابطه میان سرمایه اجتماعی با ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی123


فصل هفتم: بررسی رابطه میان میزان رضایت سیاسی با مدت زمان استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی، میزان علاقه مندی به مشارکت سیاسی در این شبکه ها و سطح اعتماد به شبکه های اجتماعی اینترنتی
1-7: سنجش ارتباط میان میزان رضایت سیاسی و مدت زمان استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی125
1-1-7: ارتباط مابین میزان رضایت سیاسی با مدت زمان استفاده از اینترنت125
2-1-7: ارتباط مابین میزان رضایت سیاسی با مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی127
3-1-7: ارتباط مابین میزان رضایت سیاسی با تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان 129
4-1-7: ارتباط مابین میزان رضایت سیاسی و منابع کسب اخبار روزانه دانشجویان130
2-7: سنجش ارتباط مابین سطح رضایت سیاسی باسطح علاقه مندیبه مشارکت سیاسی درشبکه های اجتماعی اینترنتی و اعتماد دانشجویان به آنها 131 
1-2-7: رابطه میزان رضایت سیاسی و سطح علاقه مندی دانشجویان به مشارکت سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی131
2-2-7:رابطه میزان رضایت سیاسی وارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی133


فصل هشتم: بررسی ارتباط میان مواضع سیاسی با متغیرهای مستقل
1-8: سنجش رابطه میان مواضع سیاسی و میزان استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی135
1-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی و مدت زمان استفاده از اینترنت 135
2-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی و مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی137
3-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی با تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان139
4-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی با منابع کسب اخبارو اطلاعلات روزانه دانشجویان140
5-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی با مدت زمان استفاده دانشجویان از اینترنت142
6-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی با مدت زمان استفاده دانشجویان از شبکه های اجتماعی اینترنتی 144 
7-1-8: ارتباط میان مواضع سیاسی و تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان146
8-1-8: رابطه میان مواضع سیاسی با ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی148
2-8: سنجش رابطه میان مواضع سیاسی با سطح علاقه مندی دانشجویان به مشارکت درگفتگوهای سیاسی- اجتماعی در شبکه های اجتماعی اینترنتی 149
1-2-8:ارتباط مواضع سیاسی دانشجویان و سطح علاقه مندی آنان به مشارکت سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی149
2-2-8: رابطه مواضع سیاسی و ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی151
3-2-8: ارتباط مواضع سیاسی دانشجویان و سطح علاقه مندی آنان به مشارکت سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی152
4-2-8: ارتباط مواضع سیاسی و ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتها یا شبکه های اجتماعی اینترنتی153

فصل نهم: بررسی ارتباط میان تقاضای سیاسی دانشجویان با متغیرهای مستقل
 1-9: سنجش رابطه سطح تقاضای سیاسی دانشجویان با مدت زمان استفاده آنان از اینترنت و شبکه های اجتماعی154
1-1-9:ارتباط میان سطح تقاضایسیاسی و مدت زمان استفاده از اینترنت 154
2-1-9: رابطه میان سطح تقاضای سیاسی با مدت زمان استفاده دانشجویان از شبکه های اجتماعی اینترنتی155
3-1-9: ارتباط مابین سطح تقاضای سیاسی و تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان 157
4-1-9: رابطه میان سطح تقاضای سیاسی با منابع کسب اخبار و اطلاعات روزانه دانشجویان 158
2-9: سنجش رابطه سطح تقاضای سیاسی دانشجویان با سطح علاقه مندی آنان به مشارکت سیاسی درشبکه های اجتماعی اینترنتی و میزان اعتماد آنان به این شبکه ها160
1-2-9: رابطه سطح تقاضایسیاسی دانشجویان و میزان علاقه آنان به مشارکت سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی 160
2-2-9: ارتباط سطح تقاضای سیاسی و ارزیابی دانشجویان از سطح اعتماد جوانان به سایتهای اجتماعی اینترنتی 161 

فصل دهم: بررسی ارتباط میان میزان استفاده دانشجویان از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی با میزان رضایت سیاسی، مواضع سیاسی و سطح تقاضای سیاسی
1-10: رابطه میان استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی با میزان رضایت سیاسی 163
1-1- 10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از اینترنت و میزان رضایت سیاسی163
2-1-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و میزان رضایت سیاسی 165
3-1-10: ارتباط مابین تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان در ایام انتخابات و اعتراضات پس از آن با میزان رضایت سیاسی166
4-1-10: ارتباط میان منابع کسب اخبار دانشجویان با میزان رضایت سیاسی 167
2-10: بررسی ارتباط میان میزان استفاده دانشجویان از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی با مواضع سیاسی169 
1-2-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از اینترنت و مواضع سیاسی 169
2-2-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی بامواضع سیاسی 171
3-2-10: ارتباط مابین تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه هااز نگاه دانشجویان در ایام انتخابات و اعتراضات پس از آن با مواضع سیاسی 173
4-2-10: ارتباط میان منابع کسب اخبار دانشجویان با مواضع سیاسی 175
5-2-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از اینترنت و مواضع سیاسی 177
6-2-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی با مواضع سیاسی178
7-2-10: ارتباط مابین تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها از نگاه دانشجویان در ایام انتخابات و اعتراضات پس از آن با مواضع سیاسی 179
8-2-10: ارتباط میان منابع کسب اخبار دانشجویان با مواضع سیاسی 180
3-10: بررسی ارتباط میان میزان استفاده دانشجویان از اینترنت و شبکه های اجتماعی اینترنتی با سطح تقاضای سیاسی181
1-3-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده از اینترنت و سطح تقاضای سیاسی 181
2-3-10: ارتباط میان مدت زمان استفاده ازشبکه های اجتماعی اینترنتی با سطح تقاضای سیاسی183
3-3-10: ارتباط مابین تغییرات ایجاد شده در مدت زمان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی و تعداد کاربران این شبکه ها ازنگاه دانشجویان درایام انتخابات و اعتراضات پس از آن با سطح تقاضای سیاسی 185
4-3-10: ارتباط میان منابع کسب اخبار دانشجویان با سطح تقاضای سیاسی 186

فصل یازدهم: سنجش ارتباط میان سطح علاقه مندی به مشارکت در مباحثات سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی و سطح اعتماد دانشجویان به این شبکه ها با میزان رضایت سیاسی، مواضع سیاسی و سطح تقاضای سیاسی 
1-11: ارتباط میان سطح علاقه مندی به مشارکت در مباحثات سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی با میزان رضایت سیاسی ، مواضع سیاسی و سطح تقاضای سیاسی 188
1-1-11: رابطه سطح علاقهبه مشارکت در مباحثات سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی با میزان رضایت سیاسی188
2-1-11:رابطه سطح علاقهبه مشارکت در مباحثات سیاسی در شبکه-های اجتماعی اینترنتی با مواضع سیاسی 190
3-1-11:ارتباط سطح علاقهبه مشارکت در مباحثات سیاسی در شبکه-های اجتماعی اینترنتی با مواضع سیاسی 191 
4-1-11: رابطهسطح علاقهبه مشارکت در مباحثات سیاسی در شبکه های اجتماعی اینترنتی باتقاضای سیاسی 192
 2-11: رابطه میانسطح اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی با میزان رضایت سیاسی، مواضع سیاسی و سطح تقاضای سیاسی 194
1-2-11: رابطه میانسطح اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی با میزان رضایت سیاسی 194
2-2-11: رابطه میانسطح اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی با مواضع سیاسی 195
3-2-11: رابطه میانسطح اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی با مواضع سیاسی 197
4-2-11:سنجش ارتباط میان سطح اعتماد دانشجویان به شبکه های اجتماعی اینترنتی با سطح تقاضای سیاسی 198


فصل دوازدهم: سنجش ارتباط میان رضایت سیاسیبا میزان مشارکت سیاسی و الگوی مشارکت 
1-12: ارتباط رضایت سیاسی با میزان مشارکت سیاسی199
1-1-12: رابطه رضایت سیاسی با شرکت در انتخابات199
2-1-12: ارتباط میان رضایت سیاسی با مشارکت در فعالیتهای سیاسی- اجتماعی 200
2-12: ارتباط رضایت سیاسی با الگوی مشارکت 202
1-2-12: رابطه میان رضایت سیاسی با پذیرش نتایج انتخابات202
2-2-12: ارتباط میان رضایت سیاسی با واکنش شهروندان نسبت به تضییع حقوقشان از سوی حکومت 204


فصل سیزدهم: سنجش ارتباط میان سطح تقاضای سیاسی با میزان مشارکت سیاسیو الگوی مشارکت 
1-13: ارتباط مواضع سیاسی با میزان مشارکت سیاسی206
1-1-13:رابطه مواضع سیاسی با شرکت در انتخابات 206
2-1-13: رابطه مواضعسیاسی با مشارکت در فعالیتهای سیاسی- اجتماعی208
3-1-13: رابطه مواضع سیاسی با شرکت در انتخابات 210 
4-1-13: رابطه مواضعسیاسی با مشارکت در فعالیتهای سیاسی- اجتماعی211
2-13: ارتباط مواضع سیاسی با الگوی مشارکت213 
1-2-13: رابطه مواضع سیاسی و پذیرش نتایج انتخابات213
2-2-13: رابطه مواضع سیاسی با واکنش شهروندان نسبت به تضییع حقوقشان از سوی حکومت 215
3-2-13: رابطه مواضع سیاسی و پذیرش نتایج انتخابات216
4-2-13: رابطه مواضع سیاسی با واکنش شهروندان نسبت به تضییع حقوقشان از سوی حکومت218


فصل چهاردهم: ارتباط میان سطح تقاضای سیاسی(الگوی سطح تقاضا) با میزان مشارکت سیاسی و الگوی مشارکت
1-14:ارتباط میان سطح تقاضای سیاسی با میزان مشارکت سیاسی 222
1-1-14: رابطه میان سطح تقاضای سیاسی با شرکت در انتخابات224 
2-1-14: رابطه مواضعسیاسی با مشارکت در فعالیتهای سیاسی- اجتماعی224
2-14 : ارتباط مواضع سیاسی با الگوی مشارکت225
1-2-14: رابطه مواضع سیاسی و پذیرش نتایج انتخابات226
2-2-14: رابطه مواضع سیاسی با واکنش شهروندان نسبت به تضییع حقوقشان از سوی حکومت227 
جمع بندی و نتیجه گیری 229
پیوست(پرسش نامه)232 
فهرست منابع239 
چکیده انگلیسی 241


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

تحقیق با موضوع تعریف شبکه جهانی اینترنت internet

تحقیق با موضوع تعریف شبکه جهانی اینترنت internet 60صفحه قالب ورد قابل ویرایش
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 7
فرمت فایل doc
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60
تحقیق با موضوع تعریف شبکه جهانی اینترنت internet

فروشنده فایل

کد کاربری 23114
کاربر

توضیحات:

تحقیق با موضوع تعریف شبکه جهانی اینترنت internet

60صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

مقدمه
ا همیت اقتصادی بور درکشاورزی وباغبانی ومسائل مربوط به درخت کاری وجنگل کاری از حدود چندین دهه گذشته مورد توجه وبحث وبررسی قرار گرفته است(8) از سال 1875 بور به عنوان تشکیل دهنده گیاهی شناخته شده است وتا اوایل قرن بیستم توجه چندانی به این حقیقت نشده است تا اینکه دانشمند فرانسوی به نام اچ اگولون در سال 1910 ضرورت بور برای زندگی گیاه را عنوان نمود(7).
در حدود 2قرن بیش در مناطقی که کمبود بور محدودیت تولید محصول را به همراه داشته مطالعات گسترده ای صورت گرفته که وجود اطلاعات مهمی درمورد چگونگی رشد در خاکهایی که دارای مقادیر کمی بور هستند در بسیاری از کشورهای جهان همچون هندو ایتالیا و شمال وجنوب کشور چین وغیره انعکاس گسترده ای به همراه داشته است(8).
وارینگتون در ایستگاه تحقیقاتی کشور انگلستان مسئله بور به عنوان عنصر مورد نیاز گیاه را تایید نمود(7).
کمبود بور مشکلاتی را برای محصولات زراعی وکیفیت آنها در مناطقی که کمبود بور مشاهده می شود به وجود آورده است(8).
توجه دانشمندان وکشاورزان به اهمیت عناصر کم مصرف که بور نیز جز آنها می باشد روز به روز گسترده تر وتخصصی تر می شود به طوری که برخی از این عناصر حتی ممکن است از اهمیت منطقه ای نیز برخوردار باشد(5).

همه ما بااینترنت سر و کار داریم. اما اینترنت چیست ؛ شبکه جهانی اینترنت internet چگونه کار می‌کند؟ چه اجزایی دارد و مهم‌تر این که به چه کسی تعلق دارد؟ پشت صحنه این مجموعه عظیم چگونه است؟

در سلسله گفتار با نام اینترنت چیست ؛ در قسمتهای مختلف به با تعریف و تبین شبکه جهانی اینترنت به مبانی و مفاهیم و ساختار آن بپردازیم تا کامل بدانیم هنگامی که با یک کامپیوتر ( رایانه ) شخصی با تلفن به شبکه اینترنت متصل می شویم و آدرس وبسایت بانک مقالات فن آوری اطلاعات وارتباطات یزد فاوا را درج می کنیم و آن را روی مرورگر خود مشاهده می کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد یا اینکه واژه وب یا WWW در اصل چیست تا در آینده در درک مفاهیم فنی در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات راحتتر عمل کنیم

تعریف شبکه جهانی اینترنت internet چیست ؛ به چه معنایی است

شاید جواب به این سوال که تعریف اینترنت چیست کمی مشکل باشد ؛ ابتدا باید مفهوم شبکه Network را بداینم که سعی می کنیم در چند گام تعاریف متفاوتی را ارایه دهیم تا در مجموع به یک پیش فرض از ساختار اینترنت دست یابیم

گام اول : تعریف شبکه جهانی اینترنت internet

اینترنت مجموعه‌ای جهانی از شبکه‌های بزرگ و کوچک است که به هم پیوسته‌اند و نام اینترنت (شبکه‌های در هم تنیده) از همین مجموعه گرفته شده است.

اینترنت از مجموعه ای شبکه کامپیوتری بزرگ ، کوچک تشکیل شده است .شبکه های فوق با روش های متفاوتی بیکدیگر متصل و موجودیت واحدی با نام "اینترنت " را بوجود آورده اند. نام در نظر گرفته شده برای شبکه فوق از ترکیب واژه های " Inter connected " و " Net work " انتخاب شده است . که معنی اصل آن شبکه های بهم مرتبط فرض می شود.

گام دوم :شبکه کامپیوتری network چیست ؟

در تعریف اینترنت به واژه شبکه کامپیوتری برخوردیم ؛ برای درک مفهوم به مبحث شبکه نیم نگاهی خواهیم داشت .

یک شبکه کامپیوتری networking شامل دو یا چندین کامپیوتر وابزارهای جانبی مثل چاپگرها، اسکنرها ومانند اینها هستند که بطور مستقیم بمنظور استفاده مشترک از سخت افزار ونرم افزار، منابع اطلاعاتی ابزارهای متصل ایجاده شده است توجه داشته باشید که به تمامی تجهیزات سخت افزاری ونرم افزاری موجود در شبکه منبع (Source) گویند.

شبکه از نظر ساختاری و همچین نوع تجهیزات ارتباطی ؛ گستره جغرافیایی گونه های مختلف است . اما در یک تعریف ساده فنی ؛ می توان گفت اگر دو کامپیوتر را به وسیله ابزارها ارتباطی مانند سیم بهم متصل کنیم بگونه ای که کاربران هر کامپیوتر بتوانند به راحتی اطلاعات و داده بین در کامپیوتر رد و بدل کنند دارای یک شبکه کامپیوتری یا همان Net هستیم .

فهرست برخی ازمطالب:
گام اول : تعریف شبکه جهانی اینترنت internet
گام دوم :شبکه کامپیوتری network چیست ؟
هر شبکه اساسا از سه بخش ذیل تشکیل می شود[3]:
گام سوم : اینترنت شبکه ای از شبکه ها
گام چهارم از تعریف شبکه جهانی اینترنت ، بزرگ‌ترین سامانه‌ای بشر
گام پنجم � تاریخچه و فلسفه پیدایش اینترنت :
گام ششم : گردانندگان شبکه اینترنت
گام هفتم : نمایی کلی از شبکه اینترنت ؛ سلسله مراتب شبکه جهانی اینترنت
گام هشتم : ابراز مورد نیاز برای اتصال یک کاربر
گام دهم : چگونه می توان به اینترنت اتصال پیدا کرد :
سرویس دهنده های اینترنت ISP:
تعریف شبکه جهانی اینترنت internet ؛ شبکه اینترنت چگونه کار می‌کنند؟
( قسمت دوم)
سلسله گفتار : تعریف شبکه جهانی اینترنت internet
اینترنت چگونه کار می‌کنند؟
تعریفی از مبانی شبکه جهانی اینترنت internet

تحقیق با موضوع اینترنت و شبکه

تحقیق با موضوع اینترنت وشبکه 50صفحه قالب ورد قابل ویرایش
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 59 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
تحقیق با موضوع اینترنت و شبکه

فروشنده فایل

کد کاربری 23114
کاربر

توضیحات:

تحقیق با موضوع اینترنت وشبکه

50صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

مقدمه:
جوامع پیشرفته صنعتی در حال گذار از مرحله صنعتی به فرا صنعتی که اصطلاحاً جامعه اطلاعاتی (Information Society) خوانده می شود هستند . همانطوری که انرژی عامل اصلی انتقال از مرحله کشاورزی به صنعتی بود ، اطلاعات عامل اصلی انتقال به جامعه اطلاعاتی است . بر اثر انقلاب صنعتی حجم کاری لازم برای کشاورزی به کمتر از 3% میزان قبلی کاهش یافت و با انقلاب اطلاعاتی حجم ، نوع ، سرعت و برد فعالیتها به ویژه در جوامع پیشرفته صنعتی در کلیه زمینه ها (اعم از علمی ، فرهنگی ، صنعتی ، کشاورزی و غیره) در حال تغییرات اساسی است .شبکه جهانی اینترنت که اغاز آن به حدود 30 سال قبل باز می گردد ، با تحولات اساسی و رشد بی نظیری که در ظرف دهه گذشته پیدا کرده در حال حاضر به عنوان یکی از مهمترین ابزار برای انتقال به جامعه اطلاعاتی مطرح است . اینترنت یکی از ارکان اصلی بزرگراه اطلاعاتی I-WAY (Information Super Highway) می باشد که در آن کلیه شبکه های کامپیوتر ، تلفن ، ویدئو ، کنفرانس ، تلفن موبایل و غیره به هم متصل شده و با هم به تبادل اطلاعات خواهند پرداخت . بزرگراه اطلاعاتی (I-way)، زیربنای اصلی جامعه اطلاعاتی در قرن بیست و یکم خواهد بود . در این نوشتار ، ابتدا مفهوم اینترنت و تاریچه رشد و تکامل آن بطور اجمالی مرور گردیده ، سپس وضعیت فعلی این شبکه در جهان و محدودیتها و امکانات اینترنت مورد بحث قرار گرفته و نهایتا بحثی در مورد کاربرد اینترنت در تجارت (که اصطلاحاً تجارت الکترونیک خوانده می شود) و کاربرد آن در امور فرهنگی ارائه می گردد

مقدمه: جوامع پیشرفته صنعتی در حال گذار از مرحله صنعتی به فرا صنعتی که اصطلاحاً جامعه اطلاعاتی (Information Society) خوانده می شود هستند . همانطوری که انرژی عامل اصلی انتقال از مرحله کشاورزی به صنعتی بود ، اطلاعات عامل اصلی انتقال به جامعه اطلاعاتی است . بر اثر انقلاب صنعتی حجم کاری لازم برای کشاورزی به کمتر از 3% میزان قبلی کاهش یافت و با انقلاب اطلاعاتی حجم ، نوع ، سرعت و برد فعالیتها به ویژه در جوامع پیشرفته صنعتی در کلیه زمینه ها (اعم از علمی ، فرهنگی ، صنعتی ، کشاورزی و غیره) در حال تغییرات اساسی است .شبکه جهانی اینترنت که اغاز آن به حدود 30 سال قبل باز می گردد ، با تحولات اساسی و رشد بی نظیری که در ظرف دهه گذشته پیدا کرده در حال حاضر به عنوان یکی از مهمترین ابزار برای انتقال به جامعه اطلاعاتی مطرح است . اینترنت یکی از ارکان اصلی بزرگراه اطلاعاتی I-WAY (Information Super Highway) می باشد که در آن کلیه شبکه های کامپیوتر ، تلفن ، ویدئو ، کنفرانس ، تلفن موبایل و غیره به هم متصل شده و با هم به تبادل اطلاعات خواهند پرداخت . بزرگراه اطلاعاتی (I-way)، زیربنای اصلی جامعه اطلاعاتی در قرن بیست و یکم خواهد بود . در این نوشتار ، ابتدا مفهوم اینترنت و تاریچه رشد و تکامل آن بطور اجمالی مرور گردیده ، سپس وضعیت فعلی این شبکه در جهان و محدودیتها و امکانات اینترنت مورد بحث قرار گرفته و نهایتا بحثی در مورد کاربرد اینترنت در تجارت (که اصطلاحاً تجارت الکترونیک خوانده می شود) و کاربرد آن در امور فرهنگی ارائه می گردد

فهرست برخی ازمطالب:

مقدمه

مفهوم شبکه کامپیوتری:

تاریخچه اینترنت:

چگونگی ارتباط کامپیوترها در اینترنت:

مالکیت اینترنت:

محدودیتهای اینترنت:

امکانات اینترنت:

مفهوم اِف تی پی:

اِف تی پی کجاست ؟